ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
0
هزینه ارسال سفارشات
هزینه ارسال پستی سفارش های بالای ۸۰۰ هزار تومان به جز کالاهای بزرگ و سنگین از قبیل میز و کمد، رایگان می باشد.
هزینه ارسال سفارشهای کمتر از ۸۰۰ هزار تومان به دو روش زیر دریافت می شود :
در این حالت هزینه ارسال پستی به فاکتور خرید اضافه میشود که برای استان تهران و البرز مبلغ ثابت ۳۰ هزار تومان و برای سایر شهرها ۳۵ هزار تومان می باشد.
در این حالت هزینه ارسال(سفارش کمتر و یا بالای ۸۰۰ هزار تومان) بعد از تحویل به تیپاکس مشخص می شود و هنگام تحویل سفارش درب منزل به میزانی که شرکت تیپاکس محاسبه کرده باشد توسط مامور تیپاکس، دریافت می شود.
در این حالت بعد از ثبت سفارش، روزهای زوج ارسال خواهد شد. و هزینه ارسال(سفارش کمتر و یا بالای ۸۰۰ هزار تومان) به صورت پسکرایه بوده و در زمان ثبت در اپلیکیشن اسنپ مشخص می شود. لازم به ذکر است که سفارش باید یک روز قبل ثبت شده باشد.
هزینه ارسال کالاهای حجیم ( میز تحریر و یخچال و غیره ) و سنگین ( بیشتر از ۱۵ کیلو گرم ) بدلیل اینکه توسط باربری و یا وانت بار ارسال می شود، به عهده مشتری بوده و بصورت پسکرایه می باشد. (سفارشاتی که توسط باربری ارسال می‌شوند، کالا در محل باربری تحویل خواهد شد و هزینه ارسال شامل هزینه باربری از محل انبار فروشگاه تا محل دریافت مشتری می‌باشد.)
هزینه ارسال سفارشات عمده به عهده مشتری بوده و به صورت پسکرایه می باشد. و بعد از تحویل به باربری یا پیک و یا تیپاکس مشخص می شود.
چنانچه بسته های ارسالی با پست و تیپاکس و غیره، تحت عنوان، عدم حضور گیرنده و یا خودداری گیرنده از دریافت و یا ناشناخته بودن آدرس، برگشت شود، هزینه ارسال و عودت کالا به عهده مشتری خواهد بود. و در صورت درخواست ارسال مجدد، هزینه ارسال مجدد نیز به عهده مشتری می‌باشد.
۰۹۰۲۵۳۰۵۰۰۲
۲۸۴۲۶۲۹۰ - ۰۲۱
info@kalakashane.com